Mustafa Alper MülhimMurat KUL2020-12-252020-12-25Mayıs-2020https://hdl.handle.net/20.500.12403/2293Sonuç olarak; beden eğitimi ve spor alanında yenilikçilik çağımızın gereklilikleri bakımından birçok hususta önem arz etmektedir. İlgili alan yazında pek fazla yer almayan beden eğitimi ve sporda yenilikçilik konusunun, spor eğitimi veren kurumlara, spor işletmelerine, teşkilatlarına, organizasyonlarına sağlayabileceği katkıların daha net ortaya konulması amacıyla araştırmalara ihtiyaç duyulmaktadır. Eğitimcilerin, yeniliklere açık ve bu yeniliklerin uygulanmasında öncü bireyler olarak topluma ve öğrencilere örnek olmaları, bu bağlamda kendilerini sürekli geliştirmesi için yaşam boyu öğrenme becerilerine ve yenilikçi bakış tarzına sahip olmaları kendilerinden beklenen en önemli özellikler arasında yer almaktadır. Dolayısıyla beden eğitimi ve sporun içerisinde yer alan her paydaş kişi veya grupların; sporcular, antrenörler, seyirciler, hakemler, yöneticiler, spor eğitimi veren eğitim kurumları yöneticileri,eğitimcileri ve bu alanda eğitim gören öğrencilerin bireysel yenilikçilik düzeyleri ve kategorileri çeşitli nicel ve nitel yöntemlerle incelenip, beden eğitimi ve sporda yenilikçi bakış tarzı kazandırılmalı, onların çağın gereklilikleri doğrultusunda yenilikçi bireyler olmaları ve bu alandaki yeniliklerden en üst düzeyde faydalanabilmeleri yönünde etkinlikler planlanması önerilebilmektedir.turBeden Eğitimi ve Spor, YenilikçilikBEDEN EĞİTİMİ VE SPORDA YENİLİKÇİLİKbookPart103134