• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Bayburt
  • Search
  •   DSpace@Bayburt
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

HANGİ ÜRÜN KATEGORİSİ TÜKETİCİLERİN PERAKENDECİ MAĞAZA TERCİHLERİNDE EN BÜYÜK ETKİYE SAHİP? LİDER ÜRÜN YAKLAŞIMI 

Başar, Enes Emre (2018)
Son yıllarda perakendecilik sektöründe çok sayıda aktörün yer alması, yoğun bir rekabet yaşanmasına neden olmaktadır. Bu nedenle, tüketicilerin perakendeci mağaza tercihlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi, giderek ...

ULUSLARARASI SPOR ORGANİZASYONLARINDA ULUSAL MARKALARIN SPONSORLUK FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: SPONSORA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ VE ETKİNLİKLE İLGİLENİMİN MODERATÖR ROLÜ 

Başar, Enes Emre (2018)
Bu araştırmada Erzurum'da düzenlenen European Youth Olympic Festival 2017 (EYOF 17) isimli uluslararası spor organizasyonuna sponsor olan ulusal firmaların sponsorluk faaliyetleri; sponsor-etkinlik uyumu, sponsora yönelik ...

Materyalist Olan ve Olmayan Tüketiciler Arasında Benlik İmajı Uyumu Farklılıklarının İncelenmesi 

Başar, Enes Emre; Türk, Bahar; Ünal, Sevtap (2015)
Bu araştırmada materyalist olan ve olmayan tüketicilerin benlik imajı uyumlarının farklı ürün kategorilerinde (özel ve sosyal ürün) farklılık gösterip göstermediğinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma Erzurum Atatürk ...

Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi: Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama 

Yılmaz, Mustafa Kemal; Başar, Enes Emre; Pabuçcu, Hakan (2015)
şletmelerin rekabet avantajı elde etmelerinde, sahip oldukları pazarlama kaynakları belirleyici olmaktadır. Buradan hareketle bu çalışmada, kış turizmi kapsamında faaliyet gösteren otel işletmelerinin sahip oldukları ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Başar, Enes Emre (4)
Pabuçcu, Hakan (1)Türk, Bahar (1)Yılmaz, Mustafa Kemal (1)Ünal, Sevtap (1)Subject
İşletme (4)
İktisat (3)İşletme Finans (1)... View MoreDate Issued2015 (2)2018 (2)Full Text StatusWithout Full Text (4)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Bayburt University || OAI-PMH ||

Bayburt Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Bayburt, Turkey
If you find any errors in content, please contact: kutuphane@bayburt.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Bayburt by Bayburt University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License..

DSpace@Bayburt:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.