Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
The Investigation of the Effects of Frayer Model on Vocabulary Knowledge in Social Studies
(2015)
Bu çalışmanın amacı, metin tabanlı örgütsel bir yapı olan Frayer modelinin sosyal bilgilerde kelime hazinesi gelişimi üzerinde etkilerini ortaya çıkarmaktır. Araştırmada yarı-deneme modellerinden eşitlenmemiş ...
Farklı Okuma Yeteneklerindeki Öğrencilere Kelime Anlamlarının Öğretimi: Bağlam Temelli Öğretimin Okuduğunu Anlama Üzerinde Kontrollü Bir Değerlendirmesi
(2017)
Bu çalışmada, sosyal bilgiler dersinde bağlam temelli kelime öğretiminin farklılaşan okuma becerilerindeki yedinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama performansları üzerindeki etkileri incelenmiştir. Katılımcıların ...
Primary School Teacher Candidates' Metaphorical Perceptions Related to Multigrade Classes Concept
(2015)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının birleştirilmiş sınıf kavramına ilişkin algılarını metaforlar yoluyla belirlemektir. Araştırma 2013-2014 eğitim-öğretim yılı döneminde Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf ...