Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
HANGİ ÜRÜN KATEGORİSİ TÜKETİCİLERİN PERAKENDECİ MAĞAZA TERCİHLERİNDE EN BÜYÜK ETKİYE SAHİP? LİDER ÜRÜN YAKLAŞIMI
(2018)
Son yıllarda perakendecilik sektöründe çok sayıda aktörün yer alması, yoğun bir rekabet yaşanmasına neden olmaktadır. Bu nedenle, tüketicilerin perakendeci mağaza tercihlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi, giderek ...
ULUSLARARASI SPOR ORGANİZASYONLARINDA ULUSAL MARKALARIN SPONSORLUK FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: SPONSORA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ VE ETKİNLİKLE İLGİLENİMİN MODERATÖR ROLÜ
(2018)
Bu araştırmada Erzurum'da düzenlenen European Youth Olympic Festival 2017 (EYOF 17) isimli uluslararası spor organizasyonuna sponsor olan ulusal firmaların sponsorluk faaliyetleri; sponsor-etkinlik uyumu, sponsora yönelik ...
Materyalist Olan ve Olmayan Tüketiciler Arasında Benlik İmajı Uyumu Farklılıklarının İncelenmesi
(2015)
Bu araştırmada materyalist olan ve olmayan tüketicilerin benlik imajı uyumlarının farklı ürün kategorilerinde (özel ve sosyal ürün) farklılık gösterip göstermediğinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma Erzurum Atatürk ...
Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi: Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama
(2015)
şletmelerin rekabet avantajı elde etmelerinde, sahip oldukları pazarlama kaynakları belirleyici olmaktadır. Buradan hareketle bu çalışmada, kış turizmi kapsamında faaliyet gösteren otel işletmelerinin sahip oldukları ...