Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN PAZARLAMA ARAÇLARI İÇERİSİNDEKİ ÖNEMİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ŞEKİLLENDİRMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
(2018)
Pazarlama günümüz işletmecilik dünyasında vazgeçilmez bir işletme fonksiyonudur. Pazarlama vazgeçilmez birişletme fonksiyonu olmanın ötesinde, tüm insanlar için (bu insanlar farkında olsun ya da olmasın) hayatınmerkezinde ...
The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: A Survey on Industrial Workers
(2019)
Purpose – Work and family make up a large part of the lives of individuals and every individual has a role in social life as much as the number of groups he/she belongs to. It has become more important than ever for ...
Markalaşma Çalışmaları: Türkiye'de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi
(2019)
Amaç – Ülkemizdeki ekonomik büyüme ve kızgın rekabetle birlikte, KOBİ’lerin sadece mal ve hizmet üretip pazara sunması, varlıklarını devam ettirebilmeleri için yeterli olmamaktadır. Küreselleşme ve müşteri beklentilerindeki ...