• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Bayburt
  • Search
  •   DSpace@Bayburt
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Türk yatırım fonlarında rekabet 

Burucu, Hümeyra; Yıldız, Filiz Contuk; Güngör, Bener (2015)
Ülkelerin gelişmesinde lokomotif rol oynayan finansal piyasaların gelişmişliği, finansal piyasalarda faaliyette bulunan aracı kurumlarla yakından ilgilidir. En önemli aracı kurumlardan biri olan yatırım fonları ise ...

Üniversite öğrencilerinin harcamalarının il ekonomisine katkısı: Bayburt Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencileri üzerine bir analiz 

Korkmaz, Özge (2015)
Üniversiteler kuruldukları bölgelerin ekonomisinde, sosyal ve kültürel yapısında etkilidir. Özellikle üniversite öğrencilerinin harcamaları il ekonomisine canlılık kazandırmaktadır. Dolayısıyla bu harcama gruplarının ...

Materyalist Olan ve Olmayan Tüketiciler Arasında Benlik İmajı Uyumu Farklılıklarının İncelenmesi 

Başar, Enes Emre; Türk, Bahar; Ünal, Sevtap (2015)
Bu araştırmada materyalist olan ve olmayan tüketicilerin benlik imajı uyumlarının farklı ürün kategorilerinde (özel ve sosyal ürün) farklılık gösterip göstermediğinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma Erzurum Atatürk ...

LİDERLİK VE BEŞERİ SERMAYE FAKTÖRLERİNİN KARŞILAŞTIR- MALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ: KAMU VE ÖZEL SEKTÖR BANKALARINDA ÖRNEK BİR UYGULAMA 

Kâhya, Cem; İmamoğlu, İlyas Kays; Durmaz, Atakan (2015)
Küreselleşmenin bütün piyasalarda etkisini şiddetle artırdığı günümüzde dünya adeta yerel bir piyasa haline gelmiştir. Bu yenidünya düzeni, işletmeler arasındaki rekabeti daha yoğun ve şiddetli bir hale getirerek lider ve ...

Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi: Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama 

Yılmaz, Mustafa Kemal; Başar, Enes Emre; Pabuçcu, Hakan (2015)
şletmelerin rekabet avantajı elde etmelerinde, sahip oldukları pazarlama kaynakları belirleyici olmaktadır. Buradan hareketle bu çalışmada, kış turizmi kapsamında faaliyet gösteren otel işletmelerinin sahip oldukları ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBaşar, Enes Emre (2)Burucu, Hümeyra (1)Durmaz, Atakan (1)Güngör, Bener (1)İmamoğlu, İlyas Kays (1)... View MoreSubject
İşletme (5)
İktisat (4)İşletme Finans (1)... View MoreDate Issued
2015 (5)
Full Text StatusWithout Full Text (5)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Bayburt University || OAI-PMH ||

Bayburt Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Bayburt, Turkey
If you find any errors in content, please contact: kutuphane@bayburt.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Bayburt by Bayburt University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License..

DSpace@Bayburt:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.