Yazar "Erciş, Aysel" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
Kanal üyelerinin ekonomik-sosyal tatmin, güven ve bağlılık ilişkisinin belirlenmesi: Doğu anadolu bölgesi'nde beyaz eşya sektöründeki bayiiler üzerine bir araştırma
Mal ve hizmetlerin hedef pazarlara ulaştırılmasını sağlayan kanal üyeleri, hem üretici işletmelerin pazarlama hedeflerine ulaşmalarında hem de alıcıların ihtiyaç duyduğu mal ve hizmetlerin temin edilmesinde önemli bir ... -
Kişisel değerler ile marka değeri arasındaki ilişkiler
Son yıllarda pazarda aynı ürün grubunda çok fazla sayıda marka olması rekabeti güç ve çetin kılmaktadır. Bu durum ise fiziksel faydalardan çok marka ve değer yaratma gibi soyut kavramların ön plana çıkmasına sebep ...