Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Tüketicinin korunmasında tüketici bilinç düzeyinin önemi: Hane halkları üzerine bir uygulama
(2011)
Rekabetçi bir piyasanın oluşması ve tüketicilerin korunmasında bilginin ve yasal düzenlemelerin önemi her geçen gün artmaktadır. Bir bireye veya topluma bir hakkın tanınması kadar, o hakkın varlığının bilinmesi ve ...
Türk otomotiv sektöründe yoğunlaşma: Binek ve hafif ticari araçlar üzerine bir uygulama
(2011)
Yoğunlaşma bir sektördeki üretim ve fiyatın az sayıda firma tarafından kontrol edilmesidir. Endüstride faaliyet gösteren firma sayısı ve büyüklüğü yoğunlaşma düzeyinin oluşmasında önemli faktörlerdir. Piyasadaki yoğunlaşma ...
Sosyo - ekonomik dönüşüm sürecinde üniversitelerin rolü ve yöre halkının üniversite’den beklentileri ile ilgili bir uygulama
(2011)
Kuruldukları bölgede ekonomik kalkınmayı teşvik eden Üniversiteler aynı zamanda toplumun sosyo-kültürel yapısı üzerinde de çeşitli etkilerde bulunmaktadırlar. Üniversiteler, farklı kültürel özelliğe sahip olan öğrencileri ...