Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Öğrencilerin Gözüyle Yeni Üniversite Kavramı
(2015)
Bu çalışma, yeni kurulan bir üniversitenin avantajları, dezavantajları, üniversiteden beklentiler ve bu beklentilerin gerçekleştirilmesine yönelik öneriler hakkında üniversite öğrencilerinin görüşlerini belirlemek amacıyla ...
İmalat Sektöründe İnovasyon Uygulamaları: TRA1 Düzey 2 Bölgesinde Bir Araştırma (*)
(2015)
Özet: İnovasyon küresel pazar koşullarında stratejik öneme sahip bir rekabet aracı- dır. Küresel rekabet işletmeleri bir yandan müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak yeni ürünler geliştirirken diğer yandan süreç ve pazarlama ...
Endüstriyel Hizmetlerde Marka Değeri: Muhasebe Yazılım Programı Kullanıcıları Üzerinde Bir Uygulama
(2015)
Özet: İşletmelerin sürdürülebilir rekabet aracı olarak değerlendirdikleri marka değe- ri kavramı son yıllarda endüstriyel hizmetler açısından incelenmeye başlanmıştır. Endüs- triyel hizmetlerde marka değerinin muhasebe ...