Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Çatışma yönetim stratejisinin tahmin edicileri olarak örgütsel kültür tipleri
(2012)
Her örgütü karakterize eden özellikler farklıdır ve bu farklılığın asıl kaynaklarından birisi de, örgütsel kültürdür. Her örgüt, kendine özgü bir kültür anlayışına sahiptir. Bu nedenle örgüt içerisinde ortaya çıkan ...
Yerel yönetimlerde sosyal bütçe; Erzurum Büyükşehir Belediyesi sosyal bütçesinin değerlendirilmesi
(2012)
Yerel yönetimler, bölge halkının ortak ihtiyaçlarını karşılamak üzere kurulmuş, topluma karşı sorumlulukları olan kamu kurumlarıdır. Bu sorumluluk çerçevesinde, yerel yönetimler, halkın hizmet taleplerine cevap verebilecek ...
An approach based on TRIZ methodology and SERVQUAL scale to improve the quality of health-care service: a case study
(2012)
Sağlık hizmetlerinin kalitesini arttırmak için yaratıcı problem çözme teorisi (TRIZ) ve hizmet kalitesi ölçüm skalasına (SERVQUAL) dayanan yeni bir yenilikçi yaklaşım önerilmiştir. SERVQUAL servis kalitesinin ölçümü için ...
Sağlık hizmetleri talebi: Erzurum ilinde bir araştırma
(2012)
Sağlık hizmetleri sektörü gelişme potansiyeli geniş olan bir sektördür. Her bireyin sağlık hizmetleri ile karşılaşma ihtimalinin yüksek olması, sağlık hizmetlerine ayrılan kaynakların toplumsal refah için kullanılan ...