Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBüte, Mustafa
dc.date.accessioned2020-01-26T19:48:43Z
dc.date.available2020-01-26T19:48:43Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1300-4646
dc.identifier.issn2147-7582
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRBNE5qRTVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12403/1395
dc.description.abstractVizyon, çağımız öğrenme odaklı üniversiteleri için üniversite yöneticilerinin liderlik özelliklerinde önemli bir boyuttur. Bu önemli boyut, kişisel ve örgütsel vizyon gelişimi ile ortaya çıkar. Meslek yüksekokulu yöneticilerinin vizyonlarının kapsamına ilişkin bilgiler yetersizdir. Veriler meslek yüksekokullarında görev yapan 404 yöneticiden toplanmıştır. Meslek yüksekokulu yöneticilerinin var olan ve geliştirmek istedikleri yeterliklerine, liderlik biçemlerine, mesleki değerlerine, okullarına, okullarının güçlü ve zayıf yönlerine, iklimine ve ideallerindeki meslek yüksekokullarına ilişkin değerlendirmeleri belirlenmiştir. Meslek yüksekokulu yöneticilerinin örgütsel vizyonları kişisel vizyonlarıyla tutarlıdır. Geleceğin meslek yüksekokulları için geliştirilen vizyonlar açıktır. Meslek yüksekokulu yöneticilerinin vizyonları, geleceğin meslek yüksekokullarını oluşturmak için yeterlidir.en_US
dc.description.abstractVision is an important dimension in leadership characteristics of university administrators for the learner-centered the universities of this age. This important dimension expresses the development of personal and organizational visions. Knowledge about the extent of vocational college administrators' vision is insufficient. The data were collected from 404 managements in vocational colleges. The evaluations of the vocational college administrators about their proficiencies, self-development fields, leadership styles, professional values and schools were determined. The evaluations of the vocational college administrators about the strengths, weaknesses, climate and the vocational colleges in their ideals were also determined. The organizational visions of the vocational college administrators are consistent with their own personal visions. Therefore, the developed visions for the vocational colleges of the future are clear. The Vocational college administrators' vision is sufficient to sustain the vocational colleges of future.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleMeslek yüksekokulu yöneticilerinin kişisel ve örgütsel vizyonlarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAtatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentBayburt Üniversitesien_US
dc.identifier.volume24en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage175en_US
dc.identifier.endpage193en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster