Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTozlu, Necmettin
dc.date.accessioned2020-01-26T19:48:46Z
dc.date.available2020-01-26T19:48:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2146-1759
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpFd09EWTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12403/1438
dc.description.abstractBatıyı hedef edindiğimiz tarihten itibaren bütün faaliyetlerimizde orijinal olmayı, özgün olmayı beceremedik. Bu daha ziyade eğitimde kendini gösterir. Yenileşme paradigması altında toplanabilecek batıdan aktarmalar hiçbir zaman belli bir felsefeye dayanmamıştır. Bu açıdan eğitimimizin muhtaç olduğu temel olgu yeni bir felsefeye kavuşturulmasıdır. Makalede genellikle bu husus tartışılmaktadır.en_US
dc.description.abstractFrom the moment we started to take the West as our ideal we lost our originality and authenticity in all our activities. Education is one of the fields where this can be observed clearly. Transportations from the west which can be mentioned under the paradigm of reformation never had an specific philosophical backround. In this respect the main point it is to develop a new philosophy of education. This subject is mainly discussed in this article.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleİnsan Yetiştirme Modelimiz, Geleceğimiz ve Eğitim Felsefemizen_US
dc.title.alternativeOur Model Of Human Raısıng, Our Future And Our Phılosophy Of Educatıonen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalTYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentBayburt Üniversitesien_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue13en_US
dc.identifier.startpage15en_US
dc.identifier.endpage24en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster