Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTürkmen, Mutlu
dc.contributor.authorVarol, Serkan
dc.date.accessioned2020-11-17T09:25:14Z
dc.date.available2020-11-17T09:25:14Z
dc.date.issued30.12.2017en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12403/2119
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı beden eğitimi öğretmeni adaylarının beden eğitimi öğretim yeterlilik algılarının ne düzeyde olduğunun belirlenmesidir. Araştırmanın evrenini, 2015-2016 eğitim sezonunda öğrenim gören üniversitelerin beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Araştırmanın örneklem grubu ise evreni temsil edecek şekilde 13 üniversitenin 477 beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencisi oluşturmaktadır. Katılımcıların beden eğitimi öğretim yeterlilik algılarını belirlemek için BEÖYÖ ölçeği kullanılmıştır. Katılımcıların beden eğitimi yeterlilik algı düzeylerini belirlenmesinde, verdikleri yanıtların ölçek alt boyutlarına göre puan ortalaması ve ağırlıklı puan ortalaması alınarak analiz edilmiştir. Araştırma sunucunda, beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının genel anlamda kendilerini beden eğitimi öğretimi konusunda yüksek düzeyde yeterli gördükleri anlaşılmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleBeden Eğitimi Öğretmeni Adayı Son Sınıf Öğrencilerinin Beden Eğitimi Öğretim Yeterlilik Algı Düzeylerinin Belirlenmesien_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentBayburt Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Antrenörlük Eğitimi Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-4534-7553en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.contributor.institutionauthorTürkmen, Mutlu


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster