Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYıldız, Şaduman
dc.contributor.authorÖzden, Erdemalp
dc.contributor.authorBattal, Fetullah
dc.contributor.authorKılıçaslan, Şenol
dc.date.accessioned2020-12-03T19:07:58Z
dc.date.available2020-12-03T19:07:58Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12403/2280
dc.description.abstractDoğu Karadeniz ile Doğu Anadolu'yu birbirine kara yolu ile bağlayan üç tünel açılmaktadır. Bu yolların amacı Kuzey-Güney ekseninde taşımacılığı iyileştirmek, kapasiteyi artırmak ve maliyetleri düşürmektir. Doğu-Batı ekseninde ise yüksek hızlı tren ve yeni hava alanları açılması ile yüksek hızlı ulaşım imkanı sağlanmaktadır. Diğer yandan İyidere Limanı sayesinde Kars-Tiflis-Bakü demir yolu üzerinden Çin’den gerçekleşecek demir yolu sevkiyatlarının deniz yolu ile Tuna üzerinden Avrupa’ ya ulaştırılması mümkün olacaktır. Proje yukarıda bahsi geçen yatırımların kesişim ve odak noktası olan Erzincan-Bayburt-Erzurum illerinin bu yatırımlardan mümkün olduğunca faydalanmasını sağlamak için gereken ek yatırımların neler olduklarını ve bu yatırımların fizibilite çalışmaları öncesinde ele alınması gereken sorunların belirlenmesini amaçlamaktadıren_US
dc.language.isoturen_US
dc.subjectDoğu Karadeniz, Bayburt, Lojistik, Demir Yolu, Hızlı Tren, Tünelen_US
dc.titleBAYBURT İLİ LOJİSTİK STRATEJİK PLANI VE LOJİSTİK MERKEZ FİZİBİLİTE PROJESİen_US
dc.typeotheren_US
dc.contributor.departmentBayburt Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Bölümüen_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster