The Effect of 7E Learning Model on Academic Achievements and Retention of 6th Grade Science and Technology Course Students in the Unit "Electricity in Our Life" [7E modelinin 6. Sinif fen ve teknoloji dersi "yaşamimizdaki elektrik" ünitesinde akademik başari ve kalicili?a etkisi]
Abstract
[No abstract available]
Source
Journal of Turkish Science EducationVolume
10Issue
3Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Context based learning effects on achievement and scientifc process skills in biology teaching
Özay, Esra Köse; Çam, Figen Tosun (2013)Bu çalışmanın amacı yaşam temelli öğrenme yaklaşımının biyoloji öğretiminde öğrenci başarıları ve bilimsel süreç becerileri üzerine etkilerini araştırmaktır. Bu amaç için ön-son test kontrol gruplu yarı deneysel desen ... -
Effects Of Context Based Learning On Students' Achievement and Attitudes In Biology
Köse, Esra Özay; Tosun, Figen Çam (2015)Bu çalışmanın amacı, biyoloji öğretiminde yaşam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarılarına ve tutumlarına etkilerini araştırmaktır. İlköğretim sınıf öğretmenliği bölümünden seçilen 41 kişilik deneysel gurupta ... -
Investigation of learning outcomes in biology course curriculum in terms of mental skills
Toman U. (Horizon Research Publishing, 2018)The purpose of this study is to examine the learning outcomes in the curriculum of Biology course in terms of reflective thinking skills. It is a documentary qualitative research. The target area of the study is the ...