Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Tozlu, Necmettin" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    İnsan Yetiştirme Modelimiz, Geleceğimiz ve Eğitim Felsefemiz
    (2015) Tozlu, Necmettin
    Batıyı hedef edindiğimiz tarihten itibaren bütün faaliyetlerimizde orijinal olmayı, özgün olmayı beceremedik. Bu daha ziyade eğitimde kendini gösterir. Yenileşme paradigması altında toplanabilecek batıdan aktarmalar hiçbir zaman belli bir felsefeye dayanmamıştır. Bu açıdan eğitimimizin muhtaç olduğu temel olgu yeni bir felsefeye kavuşturulmasıdır. Makalede genellikle bu husus tartışılmaktadır.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Öğretmen Yetiştirme Üzerine Düşünceler
    (2015) Tozlu, Necmettin
    Yetiştirme-eğitim hususu çok boyutludur. Binlerce yıllık insanlık tecrübesini ihtiva etmektedir. Bu incelemede öğretmen yetiştirmenin daha çok düşünsel-felsefi boyutuna ağırlık verilecek ve günümüze kadar bu konuda yapılanların kısa bir tahlili yapılacaktır.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    PROF. DR. NECATI ÖNER’DE DIL ŞUURU
    (2019) Tozlu, Necmettin
    Ülkemizde aydın, özellikle Batıcı aydın Tanzimat’tan beri kendi dünyasına düşman veonu tahriple meşgul. Sürekli hor gördüğü, sataştığı bu dünyanın dinamikleri: Dini, dili,kültürü, sanatı, geleneği vs. Hâlbuki millet ancak bu dinamikler sayesinde millettir. Budinamiklerin tahribi ve bunlarla oynama bir milletin kökünden sökülüp atılması demektir.Asıl aydın, düşünür, bilim adamı tüm bu olup bitenlerde kendi payını arayandır. Zaaflarınkaynaklarını keşfeden ve irdeleyendir. Prof. Dr. Necati Öner, bu manada tüm bu olan bitenenüfuz eden, tahribatın boyutlarını ve amacını gören bir düşünürümüz, filozofumuzdur.O, aksine milli değerleri, kültürden dile felsefeciliğinin ve mantıkçılığının harikuladedünyasında ele alır, tahlil eder, milli bünyedeki yerlerini, işlevlerini gösterir. Öner, diliönceler. Dil, onda bir milletin var oluşuyla, varlıkta kalışıyla doğrudan ilgilidir. Buna rağmenne hikmetse yüzyıllardır ihmal edilir. Yabancı dillerin istilasına uğrar. Hele yabancıdille öğretim, ancak köle toplumlarında görülebilecek bir garabettir. Bu incelemede tümbunlar Öner’in açısından ortaya konulmaya çalışılacaktır.

| Bayburt Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Bayburt Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Bayburt, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim